Splošni pogoji za spletno trgovino Dolce Vita
Splošni pogoji spletne trgovine kavarnadolcevita.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Z uporabo te spletne strani se obiskovalec (kupec) strinja s splošnimi pogoji poslovanja. Obiskovalec, ki bo vnesel kakršne koli podatke je obvezan vnašati točne in resnične podatke, informacije, gradiva. Netočne in neresnične podatke bomo obravnavali kot zlorabo, in jo predali ustrezni pravni službi. Podatke pridobljene preko spletnih obrazcev in pri naročanju, bomo uporabili le v namene poslovanja podjetja KAVARNA DOLCE VITA kavarna in slaščičarna d.o.o.
S spletno trgovino upravlja podjetje:
KAVARNA DOLCE VITA kavarna in slaščičarna d.o.o.
Ulica Nikola Tesla 15
1230 Domžale
ID za DDV: SI19150806
In je tudi je tudi ponudnik storitev v spletni trgovini in spletni strani https://kavarnadolcevita.si/.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom storitev in kupcem. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Dostopnost informacij
Ponudnik (KAVARNA DOLCE VITA kavarna in slaščičarna d.o.o.) se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, davčna številka),
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
• način plačila in dostave,
• časovno veljavnost ponudbe,
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
• pojasnilo postopka ob pritožbi, pogojih za odstop od pogodbe, možnost izvensodnega reševanja sporov, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Vrste uporabnikov
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino https://kavarnadolcevita.si/ prek elektronske pošte obiskovalec nakupuje kot gost, s potrjeno registracijo v spletno trgovino postane registriran član spletne trgovine https://kavarnadolcevita.si. Tako gost, kot registriran član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini.
Ob registraciji v spletno trgovino registriran član pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Spletni katalog, artikli ter cenik
Spletni katalog vsebuje aktualno ponudbo iz našega prodajnega programa in storitev z vsemi potrebnimi podatki. Cene v ceniku so v EUR in vsebujejo DDV. Cene veljajo na dan naročila blaga. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, s spodaj navedenimi pogoji.
Lastnosti blaga in storitev
Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).
Ponudnik se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov na spletni strani, kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo ponudnik uporabnika med obdelavo naročila (do odpreme blaga) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Komunikacija – elektronska obvestila
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
- Pošiljatelj bo jasno razviden.
- Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.
- Vidno predstavljen bo način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
- Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Naročilo blaga ali storitev
Želeno blago ali storitve lahko naročite elektronsko preko spletne trgovine, e-poštnega naslova: info@kavarnadolcevita.si ali preko telefona 01 721 2800 na podlagi veljavnega cenika. Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni v podjetju KAVARNA DOLCE VITA kavarna in slaščičarna d.o.o. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali telefonu v roku ene ure od oddaje naročila.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
• z gotovino ob prevzemu
• z nakazilom na TRR račun upravitelja spletne trgovine
Izdaja računa, sklenitev pogodbe in plačilo blaga
Podjetje KAVARNA DOLCE VITA kavarna in slaščičarna d.o.o. izda tiskan račun za naročeno blago ob prevzemu oziroma dostavi blaga kupcu. Poleg priloženega računa dostavi še ostalo potrebno dokumentacijo. Naročeno blago, ki je na zalogi kupec plača ob dostavi (po povzetju) ali se plačilo izvrši direktno na TRR podjetja. Naročeno blago je v lasti podjetja KAVARNA DOLCE VITA kavarna in slaščičarna d.o.o. do plačila celotne kupnine. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Koraki nakupa – sklenitev naročila
Odprite izdelek, ki ga želite naročiti izberite željeno količino ter potrdite s klikom na »Dodaj v košarico«. S klikom na »Košarica« zgoraj desno si lahko ogledate vse artikle, ki ste jih izbrali. Če izbranega artikla, ki je že v košarici, ne želite kupiti, kliknite »Odstrani« in artikel se izbriše iz košarice. Kliknete »zaključi« in vas pelje do zaključna naročila.
V primeru, da se odločite za nakup kot gost (hitri nakup), morate ob vsakem nakupu znova vnesti osebne podatke in podatke za dostavo. Polja označena z zvezdico so obvezna. V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, v rdečem kvadratu zgoraj pa boste opozorjeni na napake pri vnosu podatkov. Vnos podatkov potrdite s klikom na gumb »Nadaljuj«.
Nato izberete naslov in način dostave ali prevzema izdelkov. Kliknete na »nadaljuj na način plačila«. Nato izberete kako boste izdelke plačali in zaključite nakup.
Če ste že registriran uporabnik, v ustrezen okvirček vnesete e-naslov in geslo ter kliknete »Prijava«.
V kolikor se želite registrirati v spletno trgovino kot nov uporabnik, za registracijo potrebujete veljaven e-mail naslov, ki ga zapišete v zahtevano okence ter potrdite s klikom na »Ustvarite nov račun«. V obrazec, ki se odpre, vnesete vsaj obvezne osebne podatke. Registracijo potrdite z klikom na gumb »Registriraj«. V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, Vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, v kvadratu zgoraj pa boste opozorjeni na napake pri vnosu podatkov. Na vaš e-naslov bo ob uspešni registraciji poslano elektronsko sporočilo s podatki registracije. Če e-pošte ne boste prejeli, preverite v mapi »Junk« ali »Vsiljena pošta«. V primeru, da se ne nahaja v navedeni mapi, nas obvestite na e-pošto info@kavarnadolcevita.si.
Kot novemu uporabniku se vam odpre “Moj račun”, kjer si lahko ogledate zgodovino preteklih naročil in upravljajte s svojimi naročili in naslovi. Za nadaljevanje nakupa se vrnete v košarico s klikom na »Košarica« zgoraj desno v okvirčku.
V desnem okencu izberete naslov za dostavo oziroma spremenite naslov v primeru, da se razlikuje od vnesenega ob registraciji. Naslov spremenite tako, da kliknete na »Dodaj nov naslov« in sistem odpre registracijski obrazec, kjer izpolnite vsaj obvezna polja in kliknete »Shrani«. Nato pod zavihkom »Izberite naslov dostave«, izberete želeni naslov dostave. Po izbiri kliknete gumb »Zaključi naročilo« in v naslednjem koraku izbirate med plačilom po predračunu in plačilom po povzetju. Nazadnje morate pred oddajo naročila obvezno obkljukati, da se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja, objavljenimi na tej spletni strani. Potrdite s klikom “Zaključi naročilo”.
V zadnjem koraku se odpre končni izpisek, kjer lahko še enkrat preverite izbrane izdelke, naveden pa je tudi seštevek cene artikla ter stroškov dostave. Stroški dostave in davek sta navedena posebej s pripadajočimi vrednostmi. S klikom na »Potrjujem naročilo« je naročilo dokončno oddano. Če je bila oddaja uspešna, se Vam izpiše naslednje: »Vaše naročilo je poslano.«. Na vašo e-pošto bo poslano tudi potrditveno sporočilo, v katerem bodo zapisani vsi podatki naročila. V primeru, da tega obvestila ne dobite, nas kontaktirajte na: info@kavarnadolcevita.si, kjer vam bomo pomagali v najkrajšem možnem času.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo » Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Kupcu je izdan račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški, ki ga prejme ob dostavi ali prevzemu blaga.
Kupoprodajna pogodba je v obliki naročila s strani kupca v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine ponudnika. Kupcu je kopija njegovega naročila dostopna na njegovo željo. Želeno kupoprodajno pogodbo oziroma kopijo naročila kupcu posredujemo na njegov e-poštni naslov ali v tiskani obliki na kupčev naslov, po predhodnem sporočilu na e-pošto: info@kavarnadolcevita.si. Naročilo/pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.
Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena
V roku najkasneje 48 ur ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ali storitve ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poizkusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom “Naročilo potrjeno” sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.
Dobava blaga
Če je blago na zalogi, se odpremi najkasneje v treh (3) delovnih dneh. V primeru, da izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša, o čemer ponudnik obvesti uporabnika v roku dveh (2) delovnih dni. V kolikor želi uporabnik artikle prevzeti osebno, to lahko stori po predhodnem dogovoru oziroma označi ob zaključku naročila (mobitel 031 618 288 ali e-naslov: info@kavarnadolcevita.si).
Način in strošek dostave in obdelave naročila
V kolikor naročilo izpolnjuje pogoje, mora kupec pri izbiri načina dostave izbrati okence Brezplačna dostava. Po oddaji naročila mu (v kolikor ne izbere omenjenega okenca) stroška dostave žal ne moremo povrniti. Osebno dostavo vršimo samo in je brezplačna za več kot 10 kosov torte. Osebno dostavo na dom izvajamo le v bližnji okolici Domžal. Za vse ostale velja osebno prevzem na sedežu slaščičarne. Če želite osebno dostavo v druge kraje kot so navedeni zgoraj, nas kontaktirajte preden oddate naročilo.
Paket gre od nas še isti dan
Sladice gredo na pot v najkrajšem možnem času. Artikle lahko prevzamete tudi osebno v naši slaščičarni.
Strošek dostave
Pri dostavi naročila ter izbranim načinom plačila z gotovino po povzetju se obračuna dodatni strošek 5€.
Brezplačna dostava
Za dostavo več kot 10 kosov na območju Domžal je dostava brezplačna.
Dobavni roki
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.
Za vse dodatne informacije nas pokličite 031 618 288 ali na info@kavarnadolcevita.si.
Odstop od pogodbe
Odstop od pogodbe ne velja za izdelke, ki so naročeni po meri in so jedilni. Torej vse torte po naročilu. Torte naročene v spletni trgovini na kos lahko odpoveste v roku ene ure po naročilu.
Izdelki, ki jih ni mogoče vrniti
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodb, pri katerih je predmet naročila ali nakupa blago, ki je bilo izdelano po navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno potrošnikovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Prav tako ni mogoče vrniti darilnih bonov.
Reklamacije
Vse torte in sladice so izdelane na način butične izdelave. Kljub temu sprejemamo reklamacije na izgled, oblikovanje in okraševanje torte v naslednjih primerih in na naslednje načine:
Pri prevzemu torte opazite nepravilnost, ki jo lahko popravimo. To sporočite takoj ali prinesite torto nazaj in bomo popravili napako. Kadar napake ni mogoče popraviti, se za vsak posamezen primer dogovorimo o načinu rešitve reklamacije.
Pri prevzemu torte se z izgledom ne strinjate. Reklamacija v tem primeru je možna le tako, da dobite povrnjeno celotno kupnino torte in hkrati torte ne prevzamete, torej jo pustite pri nas. Zato prosimo, da že pri naročilu torte poskrbite, da ste nam predali vse informacije, ki so vam pomembne in ste prepričani, da smo razumeli vaše naročilo.
Če želite reklamirati okus torte, morate torto na dan prevzema prinesti nazaj, da preverimo okus torte in izločimo morebitne napake v sestavinah. Če napako odkrijemo, se dogovorimo o načinu rešitve reklamacije. Če napake ne odkrijemo in vam okus zgolj ni všeč, reklamacije ne moremo upoštevati. Na spletni strani so našteti možni okusi, ki so tudi opisani z glavnimi komponentami in sestavinami.
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite reklamacijo za vračilo kupnine na sedežu podjetja. To storite tako, da nam pošljete slike in ostala dokazila na naš elektronski naslov info@kavarnadolcevita.si.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031 618 288 ali po elektronski pošti na info@kavarnadolcevita.si. Pritožba se odda na e-poštni naslov. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Za ostale pogoje, ki niso navedeni v splošnih pogojih poslovanja, veljajo določila po veljavni ustrezni zakonodaji.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi KAVARNA DOLCE VITA kavarna in slaščičarna d.o.o., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Potrošnik si mora izvensodnega izvajalca poiskati sam. Potrošnik in ponudnik imata pravico, da se v razumnem roku, ki ne sme biti krajši od osmih dni, izrečeta o dejstvih in dokazih, da izrazita svoja stališča ter da se izrečeta o navedbah, dokazih, dokumentih in dejstvih, ki jih je predložila nasprotna stranka. Pobudo za začetek postopka pri izvajalcu IRPS po tem zakonu lahko vloži le potrošnik. Potrošnik in ponudnik imata pravico, da ju v kateri koli fazi postopka zastopa pooblaščenec oziroma jima nudi pomoč tretja oseba, o čemer morata biti seznanjena pred začetkom postopka. Pooblaščenec se izkaže s pooblastilom stranke. Potrošnik nosi stroške svojega pooblaščenca ali tretje osebe, če jo ima, ter stroške izvedenskega mnenja, ki ga potrošnik zahteva, čeprav izvajalec IRPS oceni, da je mogoče rešiti spor tudi brez njega.
Kot ponudnik blaga in storitev omogočamo spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Zbiranje podatkov
Pri pregledovanju naše spletne strani vam je anonimnost zagotovljena. Osebnih podatkov ne zbiramo. Svoje osebne podatke, kot so ime, poštni naslov, elektronski naslov, telefonska številka, nam prostovoljno zaupate ob registraciji v naši spletni trgovini, zaradi korespondence, nakupa, ali sodelovanja v spletnih raziskavah, itd. KAVARNA DOLCE VITA kavarna in slaščičarna d.o.o. lahko zadrži elektronska sporočila, katera ste poslali spletni trgovini, jih pošlje vzdrževalcu spletne strani ali našim drugim sodelavcem, ki sodelujejo v spletni trgovini.
Ta smejo biti na vpogled, vendar le za notranjo uporabo podjetja KAVARNA DOLCE VITA kavarna in slaščičarna d.o.o. in za nenehno izboljševanje dela v celotnem podjetju. KAVARNA DOLCE VITA kavarna in slaščičarna d.o.o. dnevno analizira podatke o obiskanosti spletne trgovine, statistiko dnevnih obiskov, dnevno pobiranje določenih datotek, iz katere države je bil obiskovalec, ki je pobral datoteko. Zbrana statistika nam služi za izboljševanje uporabnosti in prijaznosti na sami strani, lahko pa jo posredujemo tudi tretjim osebam, toda tovrstna statistika ne vsebuje nobenih osebnih podatkov, saj nikakor ne služi v te namene.
Obdobje hrambe osebnih podatkov
Obdobje hrambe podatkov je določeno glede na kategorijo posameznih podatkov. Podatke hranimo največ toliko časa, kolikor je potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili zbrani ali nadalje obdelani oziroma do poteka zastaralnih rokov za izpolnitev obveznosti ali zakonsko predpisanega roka hrambe.
Obračunski podatki in z njimi povezani kontaktni podatki o posameznikih se lahko za namen izpolnjevanja pogodbenih obveznosti hranijo do popolnega plačila storitve oziroma najdlje do poteka zastaralnih rokov v zvezi s posamezno terjatvijo, ki lahko po zakonu znaša od enega do petih let. Računi se hranijo še 10 let po poteku leta, na katerega se račun nanaša v skladu z zakonom, ki ureja davek na dodano vrednost.
Drugi podatki, ki smo jih pridobili na podlagi vašega soglasja, hranimo za čas trajanja poslovnega razmerja in še 2 leti po prenehanju, razen v kolikor zakon določa daljši rok hrambe. V kolikor posameznik, ki je dal soglasje za obdelavo osebnih podatkov, ni vstopil v poslovno razmerje z nami, njegovo soglasje velja 2 leti od njegove podaje oziroma do njegovega preklica.
Po poteku obdobja hrambe se podatki zbrišejo, uničijo, blokirajo ali anonimizirajo, če zakon za posamezno vrsto podatkov ne določa drugače.
Pravice Posameznikov v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov
Uresničevanje vaših pravic v zvezi z obdelovanjem vaših osebnih podatkov vam zagotavljamo brez nepotrebnega odlašanja. O vaši zahtevi bomo odločili v enem mesecu po prejemu vaše zahteve. V primeru kompleksnosti in večjega števila zahtev lahko rok podaljšamo za največ dva dodatna meseca. Če podaljšamo rok, vas o vsakem takem podaljšanju obvestimo v enem mesecu od prejema zahtevka skupaj z razlogi za zamudo.
Zahteve v zvezi z uresničevanjem vaših pravic sprejemamo na elektronski naslov info@kavarnadolcevita.si ali po pošti na naslov KAVARNA DOLCE VITA kavarna in slaščičarna d.o.o., Ulica Nikola Tesla 15, 1230 Domžale. Kadar zahtevo predložite z elektronskimi sredstvi, vam informacije, kadar je mogoče, zagotovimo z elektronskimi sredstvi, razen če ne zahtevate drugače.
Kadar obstaja upravičen dvom v zvezi z identiteto posameznika, ki predloži zahtevo v zvezi s kakšno od njegovih pravic, lahko zahtevamo zagotovitev dodatnih informacij, ki so potrebne za potrditev identitete posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.
Če so zahteve posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, očitno neutemeljene ali pretirane, zlasti ker se ponavljajo, lahko podjetje:
– zaračuna razumno pristojbino, pri čemer upošteva administrativne stroške posredovanja informacij ali sporočila ali izvajanja zahtevanega ukrepa, ali
– zavrne ukrepanje v zvezi z zahtevo.
Omogočamo vam naslednje pravice v zvezi z obdelovanjem vaših osebnih podatkov:
(i) pravico do dostopa do podatkov
(ii) pravico do popravka
(iii) pravico do izbrisa (»pravica do pozabe«)
(iv) pravico do omejitve obdelave
(v) pravico do prenosljivosti podatkov
(vi) pravico do ugovora
(i) pravica do dostopa do podatkov
Vedno imate pravico do seznanitve, ali se v zvezi z vami obdelujejo osebni podatki in če se, dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije:
– namene obdelave,
– vrste osebnih podatkov, ki se obdelujejo,
– uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki,
– predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja,
– obstoja pravice, da se lahko od upravljavca zahteva popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave vaših osebnih podatkov, ali obstoj pravice do ugovora taki obdelavi,
– pravice do vložitve pritožbe pri nadzornem organu,
– kadar osebni podatki niso zbrani od vas, vse razpoložljive informacije v zvezi z njihovim virom.
(ii) pravica do popravka
Pravico imate doseči, da brez nepotrebnega odlašanja popravimo netočne osebne podatke v zvezi vami ter ob upoštevanju namenov obdelave, pravico do dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave.
(iii) pravica do izbrisa (»pravica do pozabe«)
Pravico imate doseči, da brez nepotrebnega odlašanja vaše osebne podatke izbrišemo, kadar velja eden od naslednjih razlogov:
– kadar osebni podatki niso več potrebni za namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani,
– kadar prekličete privolitev, na podlagi katere poteka obdelava, pa za obdelavo ne obstaja nobena druga pravna podlaga,
– kadar ugovarjate obdelavi podatkov, za njihovo obdelavo pa ne obstajajo nobeni prevladujoči zakoniti razlogi,
– kadar so bili osebni podatki obdelani nezakonito,
– kadar je osebne podatke treba izbrisati za izpolnitev pravne obveznosti v skladu s pravom EU ali slovenskim pravnim redom.
(iv) pravica do omejitve obdelave
Pravico imate doseči, da omejimo obdelavo vaših osebnih podatkov, kadar velja eden od naslednjih primerov:
– kadar oporekate točnosti podatkov, in sicer za obdobje, ki nam omogoča preveriti točnost osebnih podatkov,
– je obdelava nezakonita, vi pa nasprotuje izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe,
– vaših osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, temveč jih vi potrebujete za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov,
– če ste vložili ugovor v zvezi z obdelavo, ki temelji na zakonitih interesih podjetja, dokler se ne preveri, ali naši zakoniti razlogi prevladajo nad vašimi razlogi.
Kadar je bila obdelava vaših osebnih podatkov omejena v skladu s prejšnjim odstavkom, se taki osebni podatki z izjemo njihovega shranjevanja obdelujejo le z vašo privolitvijo, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov ali zaradi varstva pravic druge fizične ali pravne osebe.
Pred preklicem omejitve obdelave vaših osebnih podatkov smo vas o tem dolžni obvestiti.
(v) pravica do prenosljivosti podatkov
Pravico imate, da prejmete vaše osebne podatke, ki ste nam jih posredovali, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, in pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas podjetje pri tem ovirala, kadar obdelava temelji na vaši privolitvi in se obdelava izvaja z avtomatiziranimi sredstvi. Na vašo zahtevo, kadar je to tehnično izvedljivo, se lahko osebni podatki neposredno prenesejo k drugemu upravljavcu.
(vi) pravica do ugovora
Kadar vaše podatke obdelujemo na podlagi zakonitega interesa za namene trženja, lahko taki obdelavi kadar koli ugovarjate.
Vaše osebne podatke prenehamo obdelovati, razen če dokažemo nujne razloge za obdelavo, ki prevladajo nad vašimi interesi, pravicami in svoboščinami, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.
Varovanje zasebnosti
Ponudnik je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila. Podatki uporabnikov ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Dostavni službi bodo zaupani le podatki uporabnikov, ki so potrebni za dostavo.
Za podjetje KAVARNA DOLCE VITA kavarna in slaščičarna d.o.o., spletno trgovino, so vsi prejeti osebni podatki uporabnikov in kupcev kot so: ime, poštni naslov, elektronski naslov, telefonska številka zasebni in zaupni. Osebne podatke, katere nam posredujete ob registraciji, po elektronski pošti in telefonu, shranimo na varno mesto. Dostopni so le pooblaščenemu osebju, uporabljajo pa se izključno za trženje naših izdelkov oz. v korist naših strank. Podjetje KAVARNA DOLCE VITA kavarna in slaščičarna d.o.o.osebnih podatkov ne bo posredovalo tretjim osebam.
Po potrebi bomo za izvajanje določenih del, ki prispevajo k našim storitvam, pooblastili druga podjetja in posameznike. V takem primeru lahko podjetje posreduje osebne podatke tudi takšnim skrbno izbranim zunanjim obdelovalcem, ki bodo s podjetjem sklenili pogodbo o obdelavi osebnih podatkov oziroma vsebinsko enak dogovor ali drug zavezujoč dokument (v nadaljevanju: “Pogodba o obdelavi”). Zunanjim obdelovalcem bomo tovrstne podatke posredovali oziroma naredili dostopne samo v obsegu, ki ga zahteva določen namen. Teh podatkov zunanji obdelovalec ne sme uporabljati v nobene druge namene, pri čemer izpolnjuje najmanj vse standarde obdelave osebnih podatkov, ki jih predvideva veljavna zakonodaja. Zunanji obdelovalci so podjetju pogodbeno zavezani k spoštovanju zaupnosti vaših osebnih podatkov.
Arhiv dokumentov, računov
Za vsa naročila vam bomo po e-pošti poslali potrditev naročila. Račun dobite skupaj ob dobavi pošiljke. Vsi dokumenti (evidence nakupov, naročila, računi, reklamacije) se hranijo v poslovalnici podjetja KAVARNA DOLCE VITA kavarna in slaščičarna d.o.o.. Registrirani kupec lahko kadarkoli zahteva kopije dokumentov, katere mu pošljemo po elektronski pošti ali po navadni pošti.
Pravno obvestilo
Vsebine, objavljene na spletnih straneh www.kavarnadolcevita.si, so last podjetja KAVARNA DOLCE VITA kavarna in slaščičarna d.o.o. in dobaviteljev in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati. Podjetje KAVARNA DOLCE VITA kavarna in slaščičarna d.o.o. se bo trudilo, da bodo spletne vsebine točne in ažurne in ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi uporabe.
11) Veljavnost Pravilnika o zasebnosti
Ta Pravilnik o zasebnosti je objavljen na spletni strani Kavarne Dolce Vita in začne veljati 1.3.2022